רוצים מיתוג - השיגו בידול..
פירמות ותאגידי ענק שופכים תקציבי פרסום מטורפים כדי להגיע למדיות הנצפות ביותר ולהופיע עשרות ומאות פעמים.
פעולה כזו לבסוף שוטפת לנו את המוח ומשפיע עלינו..
ומה יעשו המסכנים, בעלי העסקים הקטנים כדי להפוך למותגים - האם זה בכלל אפשרי להפוך למותג כאשר אתה עסק קטן ודל בתקציבי פרסום ?
התשובה נעוצה ב 3 פרמטרים פשוטים :
1.היו מבודלים. עסק שהצליח לבדל את עצמו באופן אוטומטי יוצר לעצמו זהות חדשה ומיוחדת. הזהות החדשה הופכת אותו לשונה מהמתחרים, מאפשרת לו לשבור את התחרות בענף ומקרבת אותו להיות מותג.
2.אסטרטגיה שיווקית. לעיתים הדרך להיות מבודלים היא לא בהכרח במוצר או בשירות. לפעמים ניתן להשיג בידול ע"י אסטרטגיה שיווקית. אחת האסטרטגיות שידועות רק למטי מעט הינה נוסחה שיווקית המבוססת על מחקרי המוח. נוסחא זו מפנה את תשומת ליבנו לכך שאת כל המסרים השיווקים שלנו עלינו להפנות לחלק במוח שנקרא המוח הקדמון. כדי לעלות רמה ביכולות השיווקיות שלכם, טוב תעשו אם תחקרו קצת נושא זה.
3.כתיבה שיווקית. בסופו של דבר, הדרך של הלקוח לפגוש אתכם, לראות אתכם, את המסרים שלכם, את הבידול שלכם -היא ע"י כל המסרים שאתם מעבירים לו במסעות הפרסום והשיווק שלכם. אם כשלתם בחלק זה, יתכן ולא תצליחו להעביר ללקוח את המסר כי אתם רלוונטיים לו, שונים, מבודלים, נחוצים וכו'.
אלו 3 הפעולות העיקריות אותן כל בעל עסק יכול ללמוד ולשכלל גם בלי לשפוך תקציבים מטורפים.
במאמרים הבאים נסקור פעולות אלו יותר בהרחבה.
הכותבים הינם יועצי שיווק ואסטרטגיה עסקית של חברת "מצפן לעסקים קטנים".
פירמות ותאגידי ענק שופכים תקציבי פרסום מטורפים כדי להגיע למדיות הנצפות ביותר ולהופיע עשרות ומאות פעמים.
פעולה כזו לבסוף שוטפת לנו את המוח ומשפיע עלינו..
ומה יעשו המסכנים, בעלי העסקים הקטנים כדי להפוך למותגים - האם זה בכלל אפשרי להפוך למותג כאשר אתה עסק קטן ודל בתקציבי פרסום ?
התשובה נעוצה ב 3 פרמטרים פשוטים :
1.היו מבודלים. עסק שהצליח לבדל את עצמו באופן אוטומטי יוצר לעצמו זהות חדשה ומיוחדת. הזהות החדשה הופכת אותו לשונה מהמתחרים, מאפשרת לו לשבור את התחרות בענף ומקרבת אותו להיות מותג.
2.אסטרטגיה שיווקית. לעיתים הדרך להיות מבודלים היא לא בהכרח במוצר או בשירות. לפעמים ניתן להשיג בידול ע"י אסטרטגיה שיווקית. אחת האסטרטגיות שידועות רק למטי מעט הינה נוסחה שיווקית המבוססת על מחקרי המוח. נוסחא זו מפנה את תשומת ליבנו לכך שאת כל המסרים השיווקים שלנו עלינו להפנות לחלק במוח שנקרא המוח הקדמון. כדי לעלות רמה ביכולות השיווקיות שלכם, טוב תעשו אם תחקרו קצת נושא זה.
3.כתיבה שיווקית. בסופו של דבר, הדרך של הלקוח לפגוש אתכם, לראות אתכם, את המסרים שלכם, את הבידול שלכם -היא ע"י כל המסרים שאתם מעבירים לו במסעות הפרסום והשיווק שלכם. אם כשלתם בחלק זה, יתכן ולא תצליחו להעביר ללקוח את המסר כי אתם רלוונטיים לו, שונים, מבודלים, נחוצים וכו'.
אלו 3 הפעולות העיקריות אותן כל בעל עסק יכול ללמוד ולשכלל גם בלי לשפוך תקציבים מטורפים.
במאמרים הבאים נסקור פעולות אלו יותר בהרחבה.
הכותבים הינם יועצי שיווק ואסטרטגיה עסקית של חברת "מצפן לעסקים קטנים".
"מצפן לעסקים קטנים" - ייעוץ עסקי לבעלי עסקים קטנים !
שיווק, מיתוג, הכנת תוכניות עסקיות, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, קידום אתרים
הדרכות אישיות בבית העסק!
פגישה ראשונה ללא תשלום!
לאתר הבית : http://www.yeutz4u.fav.co.il
ליצירת קשר : 03-9213668
אימייל : yeutz_asakim@walla.co.il
שיווק, מיתוג, הכנת תוכניות עסקיות, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, קידום אתרים
הדרכות אישיות בבית העסק!
פגישה ראשונה ללא תשלום!
לאתר הבית : http://www.yeutz4u.fav.co.il
ליצירת קשר : 03-9213668
אימייל : yeutz_asakim@walla.co.il